неділя, 19 березня 2017 р.

Скадовськ. З собаками таки треба щось робити.

З собаками таки треба щось робити.

Я людина доросла і собак вроді не боюсь, чітко знаю що собак боятися неможна, мимо них треба проходити і не показувати вигляду що їх бояться... Все, запуталась.

Я собак боюсь, але виду не показую. Так.



Кілька днів тому іду через двір по вул.Шмідта-Затишна, на горбочку лежать місцеві собаки, загорають. Намагаюсь на них навіть не дивитись, обходжу подалі і вроді пройшла, але саме в цей момент мене за брючину хапає собацюра. Шок, такого ще не було.

Мені дуже далеко до героїні Ріни Зеленої з фільму "Подкидыш" але я своїми власними штанями пересвідчилась що з собаками треба щось робити.

Немає коментарів:

Дописати коментар

А Антонівці обговорюють кандидатів на посаду старости села.

У селах новоствореної Скадовської територіальної громади проходять зустрічі міського голови  Олександра Яковлєва з кандидатами на посаду ста...