понеділок, 5 жовтня 2020 р.

Знайомтесь, не кандидат у депутати. Козійчук Валентин Йосипович. Портовик.

Скадовськ, ранок. Осінь тішить нас чудовою погодою і тому можна з задоволенням ходити пішки. Хтось так і робить, іде пішки, а хтось їде велосипедом. Скадовськ, доречі, з одного краю в другий, можна пройти за 1,5 години, а проїхати на 30 хвилин. 

От, я іду, а чоловік поряд, коте велосипеда. А я ж шукаю "не кандидатів" і тому зразу і запитую "Ви кандидат в депутати?", каже "ні", знайомимось.

Козійчук Валентин Йосипович. Скадовчанин! 40 років пропрацював у Скадовському морському торговельному порту і тому, по праву, може називатися не тільки корінним скадовчанином, а і корінним портовиком. 
Сьогодні Валентин Йосипович законний пенсіонер, займається домашнім господарством і дачею. А під час роботи у Скадовському морському торговельному порту, він працював у вузлі зв'язку та був керівником портовської АТС і забезпечував роботу радіостанціїї.
Ще портовики мені сказали, що пан Валентин "круто" вмів ремонтувати телефони. "Кращого майстра по телефонам у нас не було".

Постояли, поговорили, познайомились.Знайшли спільних знайомих, ми ж скадовчани. 
Він котив свого велосипеда в ремонт, а я йшла у своїх справах. 
Фото на згадку.
А я іду далі.

Немає коментарів:

Дописати коментар

А Антонівці обговорюють кандидатів на посаду старости села.

У селах новоствореної Скадовської територіальної громади проходять зустрічі міського голови  Олександра Яковлєва з кандидатами на посаду ста...