четвер, 16 березня 2017 р.

Невигаданий анекдот, чесно підслуханий на вулиці.

Сьогоднішній анекдот.
Я тепер на 100% впевнена, що анекдоти це підслухані або підглянуті історії  з життя.
Іду сьогодні ранком по одній широкій вулиці, на зустріч мені, з протилежного боку ідуть троє. Розмовляють гучно, руками розмахують, йдуть майже на пів дороги і перебувають у стані "а що 8 березня уже пройшло?"
І тут я чую:

Автівка не та, а що там побачили мої герої я не знаю.
- О, вот ана, беееелая! (Я аж було подумала, що це вони про мене. Обертаюсь, пройшла білу машину. Фух, не про мене.)
- О, точна, ана, ....желтая. ( Я сповільнюю ходу)
- Точно ана, белая. (Я майже стала)
І случився повний ееее... апофіоз. Перший каже:

- Да, ана, только та била сіняя........

Люди, святкуйте свята вчасно та недовго.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар

А Антонівці обговорюють кандидатів на посаду старости села.

У селах новоствореної Скадовської територіальної громади проходять зустрічі міського голови  Олександра Яковлєва з кандидатами на посаду ста...