субота, 30 вересня 2017 р.

Скадовськ. Віра Іванівна. Кілька слів до Вчителя.

Минають роки, віддаляючи нас все далі і далі від шкільних уроків, домашніх завдань, щоденників і десяти років дитинства. Десяти років спілкування, дружби, пам'яті, знань та навичок на які потім спираєшся усе життя, років до яких повертеєшся і повертаєшся...навіть гортаючи старі альбоми.

Сьогодні День вчителя і є привід привітати Вас зі святом та побажати букет неймовірних побажань, від щирого серця і від усієї душі.

Я пам'ятаю Ваші уроки, цікаві, кольорові, справжні кінофільми розказані біля шкільної дошки, зрозумілі і не зовсім. О, як я не любила "новітню історію", всі країни на "одне лице", в чому принадність? Як їх відрізніти... Віра Іванівна сказала обрати одну і вивчити про неї. Я читала, обирала, плутала... обрала. Ємен - найменша кількість державних переворотів! Пам'ятаю!

Віра Іванівна, я хочу зустрічати Вас на наших затишних скадовських вулицях, шкільних лінійках, бачити Вас у вікно, швидко втікаючою від дощу під парасолькою та у гумових черевиках. Я згадую Вас гортаючи історичні книжки і зустрічаючись з однокласниками.

Віра Іванівно, ми Вас згадуємо.
З Днем вчителя, зі святом!

Немає коментарів:

Дописати коментар

А Антонівці обговорюють кандидатів на посаду старости села.

У селах новоствореної Скадовської територіальної громади проходять зустрічі міського голови  Олександра Яковлєва з кандидатами на посаду ста...