вівторок, 27 вересня 2016 р.

Скадовськ. День міста. Неофіційні особи.

Що таке "День міста"? 
Це День народження  мій, членів моєї родини, сусіда, сусідки, кума, куми, колег по роботі, друзів і земляків, всіх нас і кожного окремо. 
Скадовчани! Де б ви не були: у Польщі, Германії, Італії, Росії, Канаді, чи просто в іншому місті - це і ваше свято. Тут, у Скадовську, ви завжди дома.  

Тепер про саме дійство.
Свято вдалося на славу: парад візочків, привітання гостей і керівників міста, танці, пісні, фотовиставка, факельна хода та ліхтарики бажань... Уважно читаємо "Скадовські новини"- там про все написано.
А от люди мені сподобались більше за все - щирі, відкриті, радісні, рідні.

Ходжу, дивлюсь і розумію, що самій мені все подобається так сильно, що оцінити запропоновану організаторами програму без допомоги ексертів не зможу. Шукаю експертів, яким довіряю, як собі.
Пан Валерій та пан Юрій. 

Експертам все сподобалось: високо оцінили кандидатури цьогорічних нагороджених, привітання нашого мера та "Многая лета" від мера міста Золочів. 
Постояли, побалакали, кажуть:"Отвлєкаю від роботи".  Але, що дівчата гарні танцювали, відмітили та пожаліли, що не вдалось самим повальсувати. Може, запишуться у"Каравеллу"? Зима довга.
Були на святі ще два приховані експерти- пані Нюся та пані Женя. Їм я довіряю, навіть, більше ніж собі. Думку цих експертів з'ясую, коли піду до своєї мами в гості, вони з нею сусідки, живуть біля ринку та завжди в курсі всіх справ.   
Трохи відвернусь від сцени та пошукаю знайомі обличчя...

Чудова скадовська пара - щира українка пані Марія та самий український джигіт- пан Олександр - цінитель джазу та радіоексперт.

А це пан Сашко з донькою. Колись він працював у "Citadella", де навчився готувати шикарні шоколадні фондани, Зараз він у "Аттіка" консультує покупців комп'ютерної техніки, що йому явно більше до вподоби. І ще, він гарно співає та грає на гітарі (я чула).


Мій брат, пан Микола та пані Ганна. Я сьогодні всім пишу пан та пані, а брату - сам Бог велів. Це йому я подарувала курей, яких придбала на виставці влітку.(http://vsezaraz.blogspot.com/2016/08/blog-post_13.html) А взагалі - це найнадійніша людина в світі. Без слів. 

Пан Олександр з дружиною, гарні люди, інтелигенти, скадовчани. Та хлопець, який мені помахав. Привіт тобі, привіт. От такі ми, скадовчани, привітні.  

Ви часто буваєте у "Фреші"? Купуєте м'ясо або салати? Тоді ви знаєте пані Раю. Бува заморена, задьоргана, замучена,  але завжди привітна і з посмішкою. Скадовчанка.  
Ось цю жіночку, в окулярах, я не знаю, але якщо вона з нами на святі, значить вона гарна людина

Як я могла пройти мимо ? А я і не пройшла.
Лікар, депутат, спортсменка, та просто красуня! - пані Тетяна Василівна (з донькою та колегами).
Як стверджують експерти - наші дівчата найкращі та найвродливіші. (Експертів бачили?Вони розбираються)
Так от скадовчанки  зачарували навіть гостей міста. Фотомоделі (дівчата), не меньше.

Ну і звичайно, кращі страви від кращих кухарів. Тільки для скадовчан та гостей міста. Оля - кращий піцейоло! ( http://vsezaraz.blogspot.com/2016/09/blog-post_84.html )

Шашличок  від чудо-пічки у виконанні Сашка та Вітальки вдався на славу, і нічого, що один працює водієм, а другий барменом. Віталя, до речі, дуже гарний художник і вміє робити тату.

Для того, щоб свято святкувалось, хтось має працювати. Скадовчани вміють працювати.
І відпочивати.
Гуляв Скадовськ, пісні лунали, дівчата танці танцювали...
"Скадовськ, я тебе люблю!"- сказали хлопці з "Клубу любителів Скадовська". Я приєднуюсь.



Немає коментарів:

Дописати коментар

А Антонівці обговорюють кандидатів на посаду старости села.

У селах новоствореної Скадовської територіальної громади проходять зустрічі міського голови  Олександра Яковлєва з кандидатами на посаду ста...