четвер, 29 вересня 2016 р.

Скадовськ. День бичка і свято бичків. 2 серія.

Перша серія тут - http://vsezaraz.blogspot.com/2016/09/1.html

...Бичків та ухи хватило на всіх. Вражень, навіть на сусідів.



Перший фестиваль "Смаженого бичка" пройшов на УРА.

Учасники та глядачі були у захваті, організатори задоволені та натхнені на майбутні звершення. Хто не попав на свято - того просто замучила цікавість (і совість).
У скадовчан з'явилась додаткова тема для обговорення на кухнях. 

Так сталося і у нас. 

На другий день,після фестивалю, прийшла до мене сусідка Марина, новинами поділитися та чайку попити. Сидимо, цукерки хрумаємо, чайок попиваємо, балакаємо про те, про се. Ну я і давай розповідати про фестиваль. Розказую як пішла, як знайомих зустріла, як у команду потрапила, що робили, кого зустріли... Знову емоції, знову переживаю вчорашній день...балдею.

А вона, бац і каже:
- А ти що робила?
Як,що? Бичків роздєлувала - кажу. 
- Як? А шкуру хто знімав?
- Я знімала, шо там тієї шкури, шо там їх роздєлувать? Кишки витягла, по хребту розрізала, часничком приправила, посолила і все, готово.
- І по хребту ти?
- Ну, а шо, хіба це важко.
- А дівчата що робили?
- Тетяна Миколаївна з Ірою смажили, Ольга прикрашала бичків помідорчиками та зеленню, Артем вирішував господарські питання - посуд, апельсини, вогонь... 

Знову емоції, згадую, розповідаю, ну щоб вона мені трішки позаздрила... балдею.
А вона знову:"А хто забивав?"  Та я, кажу, і забивала, і шкуру знімала, і по хребту розрізала, а дівчата ще й апельсиновим соком поливали бо так шеф-кухар Олена сказала робити. Закіпаю, аж шкварчу.

Все, думаю, замучила.

Дивлюсь, а в неї окуляри сповзли, очі вже на лобі і повна втрата контролю за реальністю, Каже, що все майже як у Тургєнєва  - "бычка на скаку остановит, в горящую избу войдет..."- це про мене.

І тут я розумію, що "мы с ней говорим на разных языках". Тобто про різних бичків. Я про рибу, а вона про м'ясо.

Ми, звичайно, посміялися, ще раз все обговорили, чаю подоливали, а сусідка вирішила більше такі заходи не пропускати. А то хто зна, кого я "раздєлаю" , а дівчата поллють апельсиновим соком наступного разу.

Кінець.   
   

Немає коментарів:

Дописати коментар

А Антонівці обговорюють кандидатів на посаду старости села.

У селах новоствореної Скадовської територіальної громади проходять зустрічі міського голови  Олександра Яковлєва з кандидатами на посаду ста...