середа, 9 вересня 2020 р.

Шановні кандидати в депутати, ідіть до людей! Люди вас не знають. І про ваші плани, команди і світлі наміри не знають теж

 Шановні кандидати в депутати і кандидати на голову Садовської ОТГ, ідіть до людей!

Вже кілька днів я спілкуюсь з людьми на вулицях Скадовська про майбутні вибори і довіру, а сьогодні ще була і в Улянівці. Ми говоримо про довіру до армії, церкви, президента, поліціїї, ... і ще деяких установ. Про це я розкажу пізніше. 


Повторюсь.

Шановні кандидати в депутати і кандидати на голову Садовської ОТГ, ідіть до людей! 

70 % ваш виборців вас не знають! Ні ваших прізвищ, ні ваших досягнень, ні-чо-го. Я заморювалась розказувати хто чим займається, де працює і відповідати на питання про вас. Я чесно ні за кого не агітувала, мені була цікава думка людей. А людей цікавить все! 


Ідіть до людей, розкажіть про себе, а головне послухайте їх. Про асфальт на вулиці Чорновола, про малу пенсію, про гроші які кудись поділись при будівництві каналізації, генералів і патріотів, про те хто заким стоїть і хто кого фінансує ... підіть послухайте.

І чесно, вас не знають. Хочете чесної перемоги, ідіть долюдей!

А я була в Улянівці і зустріла знайомих! Я щаслива! Мене, через багато років, впізнали! Ми говорили наче тільки вчора розійшлись.


Тітка Галя Гаркуша, тітка Надя та пані Люся розпитали мене про всіх родичів і родичів родичів, роботу, дітей... все. Анатолій Іванович Керекелиця, тебе згадали теж і передають тобі вітання.

Ми заїхали до дядька. Віктор Федотович наче чекав нас на воротях. І нам подарували ящик вкуснючих помідорів 

Зайшла в місцевий магазин, осередок культури і центр перетину інформаційних потоків Улянівки. 


Помилувалась краєвидами

І поїхала додому, згадуючи приємні роки дитинства, людей і село Улянівку.
Дякую всім за спілкування.






Немає коментарів:

Дописати коментар

А Антонівці обговорюють кандидатів на посаду старости села.

У селах новоствореної Скадовської територіальної громади проходять зустрічі міського голови  Олександра Яковлєва з кандидатами на посаду ста...