субота, 20 липня 2019 р.

Скадовськ - курорт з самими демократичними цінами. Той хто знає де купувати, виграє!

Якщо ви вже вирішили їхати на відпочинок у Скадовськ, але ще не все, що треба на відпочинку, купили, не переймайтеся.

Скадовськ - курорт з самими демократичними цінами.

На Скадовському ринку є все і навіть більше. Я маю на увазі овочі, фрукти та взагалі місцеві фермерські товари. Вже є кавуни і дині, вони екологічно чисті бо у технолоічному процесі задіяні не хімічні добавки, а агроволокно та укривна плівка. Є чорниці, вони не місцеві, але вони є. Малина, абрикоси, шовковиця... то все є на ринку.
Але влітку, для ярмаркової торгівлі у Скадовську виділяють цілу вулицу і якщо на ринку переважають продукти харчування, то на ярмарку є і одяг, і взуття, іграшки, сувеніри та всього навіть і не перелічиш.
Ідемо дивитись! Да, ціни "не кусаються", а є навіть досить демократичними . Пляжна сукня коштує від 150 грн., а сукня в стилі бохо від 450грн, до 900 грн. Якщо виписувати одяг на китайських сайтах то вийде дорожче ( перевірила) та й доставка займе від місяця до двох, а ще й не зрозуміло що пришлють. Головні убори, ручна вишивка, в'язані речі...

Ножі.

Я кожен рік купую ножі саме на Скадовському ярмарку, по перше (О Боже, не знаю як писати "по-перше" за новими правилами) бачиш що береш, по друге - вибір неймовірно великий та й ціни гарні (чесно).

Сумки.

"Сумки у цьому році "стоять" не там"- скажуть вам скадовчани. Місцеві знають ці сумки, бо купують їх для того щоб ходити з ними на роботу, студентам у дорогу, дітям на спорт та в школу. Якщо скадовчани беруть ті сумки то це значить, що співвідношення ціна- якість тут найоптимальніше.

Сувеніри.

Сувеніри у Скадовську не тільки магнітики. У Скадовську сувеніри дуже корисні. Для господарства -дощечки, товкушки, лопатки, Для відпочинку та здоров'я - соляні лампи та натуральне мило.

На ярмарковій вулиці у Скадовську можуть зробити навіть зачіску!
Іграшки... Скадовськ то ж дитячий курорт, тому з іграшками проблем немає взагалі, головне дітям все зразу не показуйте.
Є рушники, окуляри, мушлі і навіть квіти.
А у сквері є чудове кафе з літнім майданчиком "Меридіан"
Ярмаркова вулиця у Скадовську довга і тут є на що подивитися та й від сонця можна заховатися.

бо біля моря, на Фестивальній площі, спека і нікуди заховатися.
На Фестивальну площу треба йти гуляти ввечері, тут зазвичай виступають артисти та є розваги для дітей.
А поки не вечір, ідемо на ярмарок.

А так було у Скадовську у минулому, 2018 році. У Скадовську вже працює «ярмаркова стріт». Що тут є.


1 коментар:

  1. Здравствуйте, я Хелена Хуліо з Еквадору, я хочу поговорити про службу фінансування Le_Meridian на цю тему. Фінансова служба Le_Meridian надає мені фінансову підтримку, коли весь банк у моєму місті відмовився від мого прохання надати мені кредит у розмірі 500 000,00 доларів США, я спробував усе, що я міг отримати позику в своїх банках тут, в Еквадорі, але всі вони відмовили мене, тому що мій кредит був низьким, але з божою благодаттю я дізнався про Le_Meridian, тому я вирішив спробувати подати заявку на позику. Бог бажає, щоб вони дали мені кредит у розмірі 500,000.00 доларів США про позику, яку мої банки тут, в Еквадорі, відхилили мене, це було дуже приємно робити з ними бізнес, і зараз мій бізнес проходить добре. Ось контакт з електронною поштою / WhatsApp, що фінансується Le_Meridian, якщо Ви бажаєте отримати позику від них. Email :lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.comWhatsApp Контакт: + 1-989-394-3740.

    ВідповістиВидалити

А Антонівці обговорюють кандидатів на посаду старости села.

У селах новоствореної Скадовської територіальної громади проходять зустрічі міського голови  Олександра Яковлєва з кандидатами на посаду ста...